Miasto w stanie Maine liczące obecnie około siedemdziesięciu pięciu tysięcy mieszkańców i leżące u wybrzeży Oceanu Atlantyckiego na wyspie Mount Desert. Jericho powstało w 1680 roku początkowo jako francuska osada, lecz z czasem zaczęły do niej napływać inne nacje. Pierwszymi nadnaturalnymi mieszkańcami były rodziny czarownic z Salem, które uciekały z Massachusetts przed prześladowaniami ze strony bigoteryjnego społeczeństwa. Dostrzegły potencjał w malutkim Jericho, które zewsząd otulał gęsty, nieprzystępny las i bezkresny ocean. Wykorzystały również magiczną aurę tego miejsca do zapewnienia sobie ochrony. Na przestrzeni kilku wieków Jericho rozkwitało i powiększało się o nowe tereny. Wyszczególnia się sześć dzielnic:
CENTRUM MIASTECZKA - historyczne serce Jericho to niewielki kwadratowy plac wyłożony kocimi łbami. W zabudowie widać wpływ europejskich migrantów z Francji i Anglii, bowiem budynki wyróżniają się wyglądem spośród amerykańskiej zabudowy - są z kamienia. Ze względu na ścisłą zabudowę nie istnieje tu praktycznie ruch samochodowy. Przy urokliwym ryneczku znajduje się ratusz, Dom Założyciela i kilka punktów usługowych. Nie sposób nie wspomnieć również o porcie, który do dnia dzisiejszego stanowi kluczowy zarobek dla poławiaczy homarów i turystów chcących przedostać się promami na pobliskie wyspy. Usytuowany został tu również szpital św. Józefa oraz komenda policji Jericho.
ZABUDOWA: w ścisłym centrum przeważają dwu-trzy piętrowe kamienice/mieszkania. Na obrzeżach są już to domy.
OLD TOWN - po centrum to jedno z najstarszych zamieszkanych rejonów Jericho. Od wschodu graniczy z Narodowym Parkiem Acadia (w tym z dzielnicą Acadia), pozostali sąsiedzi to Wolf Creek oraz Redwood. Old Town ma dwie twarze: zwyczajnie ludzką z różnorodną miejską zabudową, lecz bez wysokich piętrowych budynków, które są domeną centrum oraz wiedźmią, będąca feerią barw i melancholii przeszłości. W ścisłym centrum Old Town znajduje się prywartna szkoła dla czarownic. Nie brakuj tu również restauracji, punktów usługowych opartych na produktach własnych (plony, rękodzieło, wytwórstwo).
WAŻNE LOKACJE: Prywatna szkoła czarownic, dom i sklep zielarski Belviny McGuire (npc),
ACADIA - tę część wyspy w większości zajmuje Park Narodowy Acadia co przekłada się na nikłe zaludnienie.
Nieliczne domostwa usytuowane są na wschodnim wybrzeżu. Nie ma tu marketów, a jedyne sklepy to te z pamiątkami oraz przekąskami dla turystów. Na terenie Parku znajdują się dwa schroniska oraz kemping wraz z polem namiotowym.
WOLF CREEK - urokliwa część Jericho stanowiąca połączenie miasta z naturą. Znajduje się tutaj sporo terenów zielonych, które spełniają swoją rekreacyjną funkcję dla mieszkańców. Działki domów są bardzo często zadrzewione i porozrzucane - niektórych sąsiadów dzieli od siebie pięć kilometrów! Nie oznacza to jednak, że brakuje mieszkańcom punktów usługowych. Przy głównej ulicy znajdują się bary, market i sklep żelazny.
WAŻNE LOKACJE: dom Alfy (npc), fabryka przetwórstwa rybnego
DEER HILL - wyróźnia się przyjaznym środowiskiem dla rodzin z dziećmi; osiedla poprzecinane są zabudową wielomieszkaniową. Funkcjonuje tu jedna z lepszych szkół podstawowych oraz ośrodki kultury: multikino Saturn, Muzeum Stanu Maine, a także liczne galerie, knajpki. Domy z widokiem na ocean dochodzą tu do astronomicznych cen, a mieszkańcy walczą z plagą wynajmu Airbnb nie godząc się na gwałtowny rozwój turystyki w tej części Jericho.
REDWOOD - dawniej była to odrębna holenderska osada, którą po kilkunastu latach wchłonęło rozwijające się Jericho. Część domów zachowała prostotę stylu holenderskiego, inne wzniesiono na modłę wiktoriańską. Przez wampirzych lokatorów dzielnica powiększyła się o nocne rozrywki - ich klub nocny Fangtasia co noc przyciąga nie tylko mieszkańców Jericho, a Casino Royale & Hotel nie jednego wciąga w szpony hazardu. W ostatnich latach powstało tu kilkanaście biurowców ale jeszcze sporo brakuje, aby Redwood stało się dzielnicą biznesową.
WAŻNE LOKACJE: siedziba Chmary, Casino Royale & Hotel, Fangtasia
MAPA PODGLĄDOWA